Last travel report from Australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tara en Jeffrey - WaarBenJij.nu Last travel report from Australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tara en Jeffrey - WaarBenJij.nu

Last travel report from Australia!

Blijf op de hoogte en volg Tara en Jeffrey

28 Augustus 2017 | Australië, Sydney

Na drie en halve maand is het tijd om afscheid te nemen van Australie! Morgen avond om 20:30pm (het is dan 12:30 uur in Nederland, 8 uur tijdverschil) vliegen we van Sydney naar Darwin toe. Dit is een vlucht van ongeveer 4 en half uur. Woensdag vliegen we 's ochtends om 06:50 naar Denpassen op Bali, dit is een vlucht van iets meer als 2 uur, meevaller dus! De afgelopen 3 weken zijn we druk geweest met alles regelen en alles verkopen. Dit is gelukkig allemaal gelukt! Ook al was het korter dan verwacht, we kunnen wel terugkijken op een leuke rondreis in Australie en hebben echt super veel gezien! Als we met de mensen hier praten over onze reis zijn ze verbaasd dat we in 7 weken rijden zover zijn gekomen, haha. We hebben in 7 weken tijd meer dan 16.000 km gereden. De bekendste steden/spots die we gezien hebben zijn Sydney, Newcastle, Port Macquarie, Coffs Harbour, Byron Bay, Tweed Heads/Coolangatta, Gold Coast, Brisbane, Steve Irwin Zoo Beerwah, Moore Park Beach, Rockhampton, Mackay, The Whitsundays met Whitehaven Beach, Mission Beach, Cairns, Port Douglas, Mataranka, Katherine, Darwin, Kakadu National Park, Alice Springs, Uluru, Adelaide, & Canberra (De hoofdstad). Zoals je ziet een hele lijst! En dan zijn er nog zoveel meer plaatsen, nationale parken en stranden die we gezien hebben! In totaal zijn we in 6 staten geweest van de 8, dus hebben goed ons best gedaan. Ook de dieren die hier in het wild voorkomen hebben we bijna allemaal gezien. Koala's, kangoeroe's en wallabies, Dingo's, slangen, Krokodillen (Freshies & Salty's), Wombats, Kaketoes, Kookaburra's, papegaaien, emu's, vogelbekdieren, cassowaries, schildpadden, kleine salamanders (helaas geen grote!), grijze vliegende vos en verschillende soorten spinnen! (De spinnen waren iets minder leuk om te zien natuurlijk haha) En dat terwijl het hier winter was en sommige dieren in een winterslaap waren. Nu moeten we alleen Tasmanie & het Westen nog zien, maar daar komen we wel een andere keer voor terug. Nu Afwachten wat Bali voor ons in petto heeft! Hier kunnen we niet werken ivm visa maar het leven is daar erg goedkoop dus gewoon alles zo goedkoop mogelijk doen. We hebben er in ieder geval erg veel zin in!! :)

• 28 Augustus 2017 - 11:15

Sanne & Maikel:

Heeeeel veel plezier en succes in Bali!! Goede reis en geniet er van!

• 28 Augustus 2017 - 21:10

Lies:

Hoi Tara & Jeffrey, jullie hebben een mooie tijd gehad in Australië zo te lezen in jullie verslagen. Hele goeie reis naar Bali en hopelijk krijgen jullie daar ook een mooie tijd. Gr Geert & Lies