From Sydney to Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Tara en Jeffrey - WaarBenJij.nu From Sydney to Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Tara en Jeffrey - WaarBenJij.nu

From Sydney to Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Tara en Jeffrey

04 Juli 2017 | Australië, Brisbane

Ondertussen zijn we al meer dan 2 weken weg van Sydney! En hebben al heel wat kilometers gemaakt! Eerst zijn we via palm beach naar de wiseman ferry gereden. Toen zijn we naar Gosford gegaan en hebben we ergens aan de kust bij pretty beach overnacht op een free camping. Toen naar Forresters Beach, door naar Toronto en geslapen in Stockton. Daarna hadden we besloten naar Jade te gaan, de dochter van Frank. Zij woont in Narromine in de buurt bij Dubbo. Hier hoopten we werk te vinden maar niks helaas. Na 2 dagen zijn we daar weer weg gegaan om weer meer naar de kust te gaan. Toen uitgekomen in Gunnedah, een koala dorp. Maar door de droogte van afgelopen zomer zijn veel koala's gestorven en konden we er helaas na veel zoeken niet eentje vinden. Daarna gingen we weer verder naar de kust naar Port Macquarie, Coffs Harbour en Woolgoolga. Daar gingen we naar Corindi beach en zagen we dolfijnen zwemmen! Super leuk!! Toen overnacht in Kungala, hier stonden we tussen de schapen, lama's en wilde kangoeroe's. Al die tijd werk gezocht maar nog niks kunnen vinden. Jeffrey wilde graag naar Brooms Head, om hier te komen moesten we over een zandweg.. en wat voor 1! En uiteindelijk bleek deze ook nog doodlopend en moesten we weer terug! Jammer Google Maps haha. Wel een mooie vogel en wilde kangoeroe van dichtbij gezien, dus was niet helemaal voor niks. Daarna zijn we naar Byron Bay gegaan, erg mooie stranden daar met veel surfers. Ook hier weer dolfijnen gespot! Toen door naar Tweed heads/ Coolangatta. Dit is een twincity. Hier kun je van New South Wales naar Queensland. Hier hebben we een nacht een hotel gepakt. Ook even fijn! De volgende dag naar Miami (ja bestaat ook hier haha) en de Gold Coast met het mooie surfers Paradise. Jeffrey wilde ook graag een surfboard en had er 1 gevonden op de australische marktplaats. Aan het einde van de dag hadden we allebei een surfboard. Leuk leuk! Daarna naar Laidley en Gatton gegaan om werk te zoeken maar moeten toch verder omhoog want ook hier is niks te vinden. Hier heeft Jeffrey de surfboards gefixt. Op dit moment zijn we in Brisbane. Morgen rondkijken in de stad en dan weer verder omhoog opzoek naar werk. Fingers crossed!

• 04 Juli 2017 - 22:01

Maik&San:

wat leuk om weer eens wat te lezen van jullie avonturen en de mooie foto's te zien!!
    Succes met het vinden naar werk!!
    En lekker genieten samen!
    X

• 04 Juli 2017 - 22:24

Wim Mazeland :

Lieve Tara en Jeffrey,

Leuk om te lezen dat het jullie goed gaat down under. Ga vooral door met jullie reisverslagen.
    Werk vind je wel. Gewoon ff verder zoeken en intussen genieten.
    Moet er helemaal niemand naar de kapper daar? Niet te geloven!

Met groet en kus. Wim.

• 06 Juli 2017 - 23:15

Marian Mazeland:

Lieve Tara en Jeffrwywe will follow your footsteps. Take care.